lördag 25 februari 2012

MITT BLÅBÄRSRIS .....

...... blommar så fint och grönt!




8 kommentarer:

lisashus sa...

Så fint med blommande blåbärsris - som en föraning till vår!
Ha en härlig helg!
Kram
Lisa

Solstrimmor sa...

Vilket vårtecken... kan man bli annat än glad?

Kram till dej!
Eva-Mari

. sa...

Så fint några plockade grenar kan bli när det slår ut inomhus. Våren har du redan fått hemma hos dig. Nu ett par dagar har plusgrader dominerat. Här är det sol denna dag men det blåser ganska mycket så det förtar det hela eftersom det blir kall vind.

Kram till dig kära vän

Tankevågor sa...

Vårkänsla! :-)

KRAMAR i massor till dig!

Agneta sa...

Hej, Eleonora!
Så vackert med en liten föraning om våren :-)
Men du har väl kvistarna utomhus antar jag. Lätt hänt att det blir lite allergi när knopparna brister!
Trevlig helg!
Kram, Agneta

MårsArt sa...

Nu blir det en tur till skogen imorgon. Blev sugen på att ta in blåbärsris och våren.
Ha en skön helg!
Kram
Agneta

Anonym sa...

Så glad jag blev när jag såg ditt foto...
Tänk vad lite blommande ris kan påminna om en underbar tid...snart är den här. Våren.
Det får nog bli en liten solskenspromenad idag.
Trevlig helg!
Kia

Unknown sa...

Hej! Jag skriver en masteruppsats i landskapsarkitektur och undrar om jag får använda den här bilden på blåbärsris? Jag hittar inga kontaktuopgifter. Det är ett studentarbete och jag skulle vilja använda en bit av bilden som mönster. Snälla kontakta mig på Rurg0001@stud.slu.se
Vänliga hälsningar Rut ��